Tule mukaan

Tervetuloa Puutarhaseuran jäseneksi

Jos haluat liittyä seuran jäseneksi, ota yhteys seuran jäsensihteeriin (Anna Wahlberg p. 045-112 0494 tai sihteeri (at) ep-puutarhaseura.fi

Jäsenmaksu on 20 e / henkilö tai 30 e / perhe (vuonna 2022).

Etelä-Pohjanmaan Puutarhaseuran jäsenenä

• saat jäsentiedotteen sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi,
  • saat Kotipuutarha-lehden kestotilauksesta vuosittain 15 € alennuksen,
  • voit osallistua edullisesti puutarhaseuran järjestämille opintomatkoille
  • saat halutessasi pääsyn verkkosivujen jäsensivuille (salasanan takana)
  • saat halutessasi pääsyn Facebookin jäsenryhmään, joka on tarkoitettu jäsentiedottamiseen (pääsy vain jäsenille). Puutarhaseuralla myös avoin Facebook-sivu, jota voi seurata kuka tahansa.

Jäsenmaksun maksaminen

• Puutarhaseuran tilinumero: FI21 5419 0140 0508 10
  • Käytä viitenumeroa 123

HUOM. Meille tulee edelleen joitakin jäsenmaksuja henkilöiltä, joiden yhteystietoja meillä ei ole lainkaan tai sähköpostilosoite ei ole enää käytössä. Muista ilmoittaa osoitteen muutokset jäsensihteerille (esim. tekstiviestillä Anna Wahlberg puh. 045-112 0494 tai sähköpostitse sihteeri (at) ep-puutarhaseura.fi.

Retkien maksaminen

Useimmat opintomatkat laskuttaa matkanjärjestäjä (esim. bussifirma) suoraan osallistujilta. Jotkut opintomatkat maksetaan seuran tilille ja edellä mainittua viitenumeroa käyttäen. Muista merkitä viestikenttään oma nimesi (ja tarvittaessa matkan nimi).