Messumatka Helsingin Kevätpuutarha -messuille lauantaina 14.4. – peruttu

Messumatka Kevätpuutarha-messuille lauantaina 14.4.18

HUOM. Matka jouduttiin perumaan vähäisten ilmoittautumisten takia.

Lähde mukaan päivän mittaiselle kevätmessumatkalle Helsinkiin!
Kevätmessut ovat Suomen suurimmat puutarha-alan messut. Kevätpuutarha-tapahtuma on täynnä tuotteita, tietoa ja inspiraatiota.

Onko intohimonasi kukkakeidas takapihallasi vai harrastatko yrttien viljelyä parvekkeellasi tai löytyykö mökiltäsi kasvimaa? Kevätpuutarha-messuilta löydät kaiken, mitä pihallesi kaipaat grilleistä koristelyhtyihin. Kaupan päälle saat tuoreimmat vinkit alan asiantuntijoilta.

Kevätpuutarha-tapahtuman sydän on ihana Ideapuutarha-alue. Puutarhaunelmia annostellaan tänä vuonna Liisa Ihmemaassa -sadun inspiroimana.

Lisätietoa messuista kevatmessut.messukeskus.com

Alustava reitti, retken hinta ja ilmoittautuminen

Lähtö Lapualta ja edelleen sovitusti matkan varrelta. Matkan kokonaishinta on jäseniltä 50 € (ei-jäseniltä 70 €). Hinta sisältää kuljetukset ja sisäänpääsyn Kevätmessuille. Käymme myös jossain toisessa kohteessa Helsingin päässä, jos aika antaa myöten.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempaa tietoa kunhan reitti varmistuu.
Ilmoittautumiset 30.3. mennessä Anna Wahlberg (sihteeri(at)ep-puutarhaseura.fi tai tekstarilla
045-1120494)