Näyttelyt

Viime vuosien näyttelyjä

Puutarhan ystävien keväthulinat Lapualla 19.5.18

Puutarhaseura oli mukana puutarhan ystävien keväthulinoissa Lapualla. Seuran osastolla myytiin mm. erikoisia tomaatin taimia sekä auringonkukan taimia.

Myynnissä myös puutarha-aiheisia julkaisuja sekä puutarhaseuran historiikkia keväthintaan 10 e.

Anna Wahlberg piti toiminnallisen luennon ja antoi vinkkejä mm. pelargonin pistokkaiden kasvattamiseen.

Osastolla esiteltiin jättikasvihaastetta. Auringonkukat soveltuvat hyvin mm. jättikasvihaasteen kasveiksi. Lisätietoa: Jättikasvihaaste 2018.

Keväthulinoiden tarkka ohjelma.

Lapuan keväthulinoiden tunnelmaa vuodelta 2016. Kuva: Leena Elenius

Pytinki-messut 24.-25.3.18

Puutarhaseura rakensi Areenan tuloaulaan viherkeitaan, jossa kasveja, viherrakenteita ja ajankohtaan sopivia puutarhakoristeita. Ostolla myytiin huonekasveja, taimia ja keväisiä pääsiäisistutuksia. Arpajaisissa oli puutarha-aiheisia palkintoja.