Etelä-Pohjanmaan puutarhaseura on mukana tapahtumassa myös vuonna 2024, mutta pienemmässä roolissa. Tämän vuoksi tapahtuman nimi muuttuu. Tänän vuonna tapahtuma on Lapua kukkii. Tapahtuma järjestetään Jokilaakson matkailupuutarhassa Lapualla la 25.5.2024.

Lakeus kukkii toukokuussa 2023

Tulevan Lakeus kukkii -puutarhanäyttelyn suunnittelu on käynnistynyt. Näyttely järjestetään lauantaina 27.5.2023 Jokilaakson matkailupuutarhassa Lapualla (Siiriläntie 3).

Keväiset messut on tarkoitettu kaikille puutarhasta, pihatöistä ja kasveista kiinnostuneille. Puutarha-alan tuotteiden ja palvelujen lisäksi esillä ja myynnissä on myös kädentaitoihin liittyviä tuotteita.

Lakeus kukki -messut on hyvä tilaisuus esitellä toimintaasi tai myydä omia tuotteitasi ja palvelujasi puutarhaväelle. Seudun pienyrittäjiä toivotaan erityisesti mukaan.

Messujen teemana on tänä vuonna puutarhayhdistysten yhteinen teema: Tuo luonto puutarhaan.

Toivottavasti kohtaamme Jokilaakson matkailupuutarhassa toukokuussa!

Messuohjelma ja pysäköinti tapahtumapäivänä

Messuohjelmasta löydät luentojen, esitysten ja muiden aluetapahtumien aikataulut sekä aluekartan. –
Ohjelmassa on luentoja ja esityksiä, mukavaa tekemistä ja katseltavaa koko päivään.

Lakeus kukkii 27052023 ohjelma

Pysäköintimahdollisuuksia on Jokilaakson välittömässä läheisyydessä rajoitetutusti. Kannattaa tutustua karttaan, jossa näkyy Lapuan kaupungin keskusta-alueelta löytyvät muut pysäköintimahdollisuudet.

Tietoa näytteilleasettajille 2023

Ohessa tietoa näytteilleasettajille, esim. viimeisin tilanne vapaista ja varatuista myyntipaikoista (tilanne 5.4.2023)

Tietoa sponsorointimahdollisuudesta vuonna 2023

Kiinnostaako tapahtuman sponsorointi ja mahdollisesti mainospaikka tapahtuman materiaaleissa? Ota yhteyttä, jos kiinnostuit!

——————————————————————-

Ihmisiä puutarhanäyttelyssä kauniina kevätpäivänä